Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Değerlendirme Süreci
Rektörlük Genel Sekreterlik makamının 19 Ocak 2017 tarih ve 75619136-010.99-0051 sayılı ilgi yazısı ile iletildiği üzere 31/12/2016 tarihli ve 29935 sayılı Resmi
Gazete’de yayımlanan Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği’nin 4. maddesi uyarınca Üniversite Senatosunun 10/01/2017 tarihli ve
468/2 sayılı kararı ile Üniversitemiz Akademik Teşvik Komisyonu’nun adı “Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz
Komisyonu” olarak değiştirilmiştir.
Üniversitemiz Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunun Sekreterya İşlemleri Personel Daire Başkanlığınca yürütüldüğünden, Akademik Teşvik Düzenleme,
Denetleme ve İtiraz Komisyonuna yapılacak her türlü başvuru / itiraz ve gönderilerin Personel Daire Başkanlığı
Görevlendirme Birimine iletilmesi gerekmektedir.
Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Değerlendirme sürecinde izlenecek takvim ekte bulunmaktadır.
Bilgilerinizi rica ederim.
Doç. Dr. Tuba ALPYILDIZ
Dekan Yardımcısı
Eki için lütfen tıklayınız: